De reis…


Welkom!
augustus 5, 2009, 20:35
Filed under: Leiderschap algemeen | Tags:

Welkom! “Waarom nu een weblog?” kun je je afvragen. Wat voegt deze blog toe aan de content overvloed waar iedereen vrij over kan beschikken? Allereerst, ik heb niet de bedoeling de zoveelste blog te schrijven over van alles. Vanuit mijn interesse voor leiderschap en verschillende manieren van leidinggeven lees ik regelmatig boeken en artikelen over dit onderwerp. Alleen… als het slechts bij lezen blijft, is wat mij betreft de moeite tevergeefs. Leiderschap is vooral iets wat je moet doen! Voor mij is dit een continu leerproces, als het ware een reis die ik aan het ondernemen ben. In deze blog wil ik jullie deelgenoot maken van deze reis. Deelgenoot van wat ik leer, mijn overwinningen en mijn tegenslagen. Kortom, een persoonlijk veraal, wat tegelijkertijd hopelijk leerzaam kan zijn voor een ieder die het wil lezen.

3 reacties so far
Plaats een reactie

Hoi,

je onderwerp is zeker zeer interessant. Je visie en schrijfstijl ook.
Ik ga dit zeker volgen!

Reactie door Alexander Docter

He Alexander,

Dank voor het volgen. Ik hoop je met de toekomstige posts te blijven boeien!

Groeten,
Martijn

Reactie door Martijn Ruff

Succes met je blog, kwam hem (uiteraard) tegen op twitter. Ben benieuwd hoe deze ‘reis’ je gaat bevallen. Ik zal hem iig vol interesse volgen.

Reactie door Thijs




Geef een reactie

